Za boo-canci

Za boo-canci
dupa lupte seculare (care au durat mai bine de 2 zile)

Wednesday, April 18, 2007

Am facut-o si pe asta..... ;))

Astazi ar fi trebuit sa fie una din zilele alea in care ar fi trebuit sa ma relaxez, sa ma uit la TV, sa mai stau p mess etc. Dar... a fost cu totul altceva!

M-am intors de la fuzzy, cu gand sa ma odihnesc si eu (am avut o noapte ... agitata, ca sa spun asa) cand vad un mesaj p mail ca in urmatoarea zi avem prezentare la ora 12.00. "Frateeee! Nu e posibil!!!" mi-am spus in gand. Asa k am facut bagajele pt lucru... Mi-am impachetat calculatorul si am plecat impreuna cu fuzzy spre camera sa de camin, el cu unitatea si chitara mea in spate, iar eu cu monitorul in brate. Nu-mi imaginam niciodata ca voi merge jumatate de Bucuresti cu monitorul in brate... Am facut-o si p asta....


Ce usurare a fost p noi cand am ajuns la destinatie.....



by Watzy

No comments: