Za boo-canci

Za boo-canci
dupa lupte seculare (care au durat mai bine de 2 zile)

Wednesday, April 11, 2007

Once upon a chocolate

Ajungand acasa, in Calarashi, bineintzeles prima necesitate este de a devora mancaruri preparate de mama mea, dar intr-un weekend s-a intamplat sa se gaseasca o alta rezolvare la aceasta problema; adica intreband-o pe Ica “ce mananc shi eu”, ea mi-a raspuns “vezi ce e in frigider” asha ca asta am facut, Deschid usha la frigider shi cad rostogolidu-se doua cutii de bomboane . Ma uit prin frigider, shi datoritavarietatzii de sortimente ma duc sa cer opinii: “Sa mananc bomboane de ciocolata , Milka cu alune, Laura cu coniac, Poiana de asemenea cu alune, bomboana de brad ramasa de la craciun sau sa-mi prajesc oua?”…Pana la urma Ica a facut mancare normala shi ne-a hranit pe mine shi fratele meu, cum are grija de obicei.. Oricum, alte datzi am avut grija sa intreb daca mai este shi altceva in afara de ciocolata in frigider ca sa nu-l mai deschid degeaba… :Db (by Alice)

No comments: